מרכז הזמנות 04-6020123

תקנון

תקנון

תקנון אתר “הום נט / HOMENET”
מבוא:
1. למען הסר ספק, יובהר כי התקנון מנוסח בלשון זכר, אולם הוא פונה לגברים ונשים כאחד.

2. ההוראות והתנאים המפורטים בתקנון זה מהווים תנאי לשימוש המחייבים את המשתמשים באתר. השימוש באתר יהא בכפוף לתנאים המפורטים בתקנון.

3. הוראות תקנון זה יחולו על כל שימוש שייעשה על ידי המשתמש באתר ועל כל ביצוע הזמנה ו/או רכישת מוצרים שתתבצע על ידי המשתמש באמצעות האתר, ויהוו את הבסיס המשפטי לכל דיון בין המשתמש לבין הבעלים של החברה. עקב כך, הנך מתבקש לקרוא תקנון זה במלואו ובקפידה.

הגדרות:
4. האתר תחת שם המותג “הום נט”, יקרא בתקנון זה “האתר”.

5. האתר בבעלות חברת אי אנד אר שיווק וסחר בע”מ, ח.פ. 516316189, אשר תקרא במסמך זה “החברה”.

6. כל אדם ו/או גוף כלשהו, העושה שימוש מכל סוג באתר יקרא במסמך זה “המשתמש”.

7. כל נותן שרות ו/או יצרן ו/או ספק ו/או כל אדם ו/או תאגיד העושה שימוש באתר בכדי לשווק ו/או למכור את מוצריו ו/או שירותיו, יקרא במסמך זה “הספקים”.

תחולה:
8. בעת הרשמה לאתר ו/או רכישה, מצהיר המשתמש ו/או מי מטעמו כי קרא תקנון זה, הבין את תוכנו והסכים להיות כפוף לתנאיו. עצם הגשה של הצעה לרכישה ו/או רכישה בכל אחת משיטות המכירה אותם מציע האתר מעידה על הסכמת המשתמש לתנאים הכלולים בתקנון זה.

9. עוד מצהיר המשתמש, כי הוא מוותר על כל טענה ו/או תביעה ו/או דרישה הנוגעת לאי ידיעת התקנון על כל תנאיו וכי לולא הסכים להיות כפוף לתנאי תקנון זה כאמור, לא הייתה החברה מסכימה לשימושו מלכתחילה באתר.

10. החברה רשאית לשנות את תנאי התקנון בכל עת, מכל סיבה ולפי שיקול דעתה הבלעדי. כל שינוי שנעשה כאמור יחול על כל משתמש ו/או כל אדם מטעמו המשתמש באתר. שינוי התקנון ניתן אף ללא צורך במסירת הודעה כלשהי מראש, ללא צורך בהודעה מוקדמת או קבלת הסכמת המשתמש, באחריות המשתמש לקרוא את התנאים בכל כניסה לאתר ולמשתמש באתר לא תהיה טענה בעניין.

דרכי התקשרות:
11. דרכי התקשרות עם החברה הם כדלקמן,
א. בדואר: התעשייה 37, נשר.
ב. בדוא”ל: support@h-net.co.il
ג. בטלפון: 04-6020123

דיוור:
12. בביצוע רכישה באמצעות האתר, בכל אחת משיטות המכירה, ייחשב המשתמש כמי שמצהיר ומסכים לכל התנאים כדלקמן:
א. עצם הרכישה ו/או השימוש מהווים את אישורו לקבלת חומרי פרסום מטעם החברה, מכל סוג שהוא, בכל מדיה שהיא ואשר מתייחסים למוצר או לשירות כלשהו המוצע ע”י החברה.

ב. ידוע למשתמש שהוא זכאי על פי דרישתו, בכל עת לאחר משלוח האישור כאמור, להודיע לשותפות על סירובו לקבל דבר פרסומת, דרך כלל או מסוג מסוים ולחזור בו מהסכמתו, ככל שניתנה.

ג. לצורך הסרה מרשימת התפוצה של החברה, יש לשלוח בקשה במייל לחברה עם הנושא: הסרה מרשימת תפוצה. בתוכן ההודעה יש לרשום את המייל המבוקש אותו מעוניינים להסיר ו/או מספר טלפון נייד, בהתאם לבקשה. החברה מתחייבת להסיר את הרשומה מתפוצתה בתוך 7 ימי עסקים ממועד קבלת הפנייה במייל.

ד. הפרטים הנתונים, הידיעות והמסמכים שמסר ו/או ימסור לשותפות ו/או למי מטעמם, לרבות פרטיו האישיים, יכול שיוזנו במאגר המידע של החברה וכי המידע נמסר על-ידו מרצון ובהסכמה מלאה, מבלי שחלה עליו חובה חוקית לעשות כן וכי ידוע לו שייעשה שימוש במידע על-ידי החברה ו/או מי מטעמם והוא מסכים לכך.

ה. החברה מתחייבת לשמור על פרטיותו ולהימנע מהפצת פרטיו האישים למפרסמים, אלא אם נדרש לעשות כן על-ידי רשות מוסמכת ו/או צו בית משפט, והוא מוותר בזאת על כל תביעה ו/או טענה ו/או דרישה כלפי החברה ו/או מי מטעמם בשל כך. בכל מקרה, החברה לא תעביר את הפרטים האישיים לצד ג’.

כללי:
13. רשאי לעשות שימוש באתר זה ולהפוך למשתמש כל תושב ישראל אשר מלאו לו 18 שנים וברשותו תא דואר אלקטרוני, תעודת זהות ישראלית תקפה וכרטיס אשראי תקף של אחת מחברות האשראי הישראליות.

14. החברה רשאית לסגור את האתר לעדכונים ושדרוגים, ולשנות, מעת לעת, את המבנה, המראה והזמינות של המוצרים, השירותים והתכנים הניתנים בה.

15. זכות השימוש באתר הינה אישית למשתמש ולא ניתנת להעברה לכל צד ג’.

16. המוצרים והשירותים המוצעים באתר מיועדים לשימוש הפרטי והאישי של המשתמשים ולא למטרות מסחריות ו/או סיטונאות ואינם ניתנים למכירה לכל צד שלישי שהוא.

17. החברה רשאית למנוע ממשתמש כלשהו השתתפות ושימוש באתר, באופן זמני או לצמיתות, על פי שיקול דעתה הסביר, בכפוף לכל דין, לרבות אם תהא סבורה כי המשתמש עלול לסחור במוצרים, אם מסר פרטים שגויים, אם ביצע מעשה או מחדל הפוגעים או העלולים לפגוע בשותפות או בצדדים שלישיים כלשהם, לרבות לקוחות החברה והספקים, אם כרטיס האשראי שברשות המשתמש נחסם או הוגבל לשימוש בדרך כלשהי, אם המשתמש אינו בעל כרטיס האשראי וזאת למרות שכרטיס האשראי חוייב (במקרה זה יזוכה כרטיס האשראי במהלך 3 ימי עסקים מהיום שבו נודע לשותפות כי המזמין אינו בעל כרטיס האשראי), אם המזמין הינו חברה בע’’מ, כל זאת ללא צורך לנמק החלטתה או להודיע למשתמש על כך מראש. החברה אף שומרת לעצמה את הזכות, על פי שיקול דעתה הסביר ובכפוף לכל דין, לבטל את רכישתו של המשתמש בנסיבות אלו.

18. מבלי לגרוע מכל סעד העומד לשותפות על פי כל דין, החברה רשאית להפסיק לאלתר גישת משתמש, אשר פעל בניגוד לתנאי השימוש באתר, או שעשה שימוש בשירותי האתר לביצוע פעולות בלתי חוקיות, וזאת ללא כל הודעה מוקדמת.

19. לחברה נתונה האפשרות לאפשר לספקים, ע”פ שיקול דעתה הבלעדי, שירותי גביה וסליקה, בנוגע לגביית התשלום עבור מוצרים ו/או שירותים אשר נמכרו למשתמש (להלן- ‘’שירות הסליקה’’). בהענקת שירות סליקה לספקים, כך שהתשלום עובר ישירות לשותפות אין ולא יהיה הטלת כל אחריות שהיא על החברה ו/או מבלי לגרוע מכל אחריות אחרת המוטלת על הספקים על פי תקנון זה ו/או על פי כל דין בכל הנוגע למוצרים ו/או לאספקתם.

20. מאחר והחברה אינה אחראית על תיאור המוצרים כפי שנמסרו על ידי הספקים, מומלץ לבדוק את מחירי השוק של המוצרים קודם לרכישה.

21. החברה שומרת לעצמה את הזכות לשנות את המחירים בכל רגע נתון וללא הודעה מוקדמת.

22. מאחר וייתכנו טעויות של הקלדה במחיר או בתיאור המוצר, מודגש, כי במידה ונפלה טעות חריגה וברורה בתיאור המוצר ו/או במחיר, לא יחייב הדבר את החברה. במקרה כזה החברה תאפשר את ביטול עסקה והכסף יוחזר למשתמש.

23. במידה והמשתמש ירכוש מוצר אשר חסר במלאי, הספק ישלח למשתמש הודעה מתאימה באמצעות דואר אלקטרוני או באמצעות הטלפון. במקרה זה, הספקים שומרים לעצמם את הזכות לבטל את ההזמנה וכרטיס האשראי לא יחויב.

אספקת המוצרים:
24. אספקתם של המוצרים תתבצע באמצעות דואר ישראל ו/או חברות משלוחים. המוצרים יגיעו לתיבת הדואר האזורי הקרוב ביותר לבית הלקוח, בכפוף לתנאי האספקה של ספקי המוצרים ו\או חברת המשלוחים.

25. אספקת המוצרים ע”י חברת שליחיות תתבצע בשעות הפעילות המקובלות ע”י חברות המשלוחים בימים א’ – ה’ בין 09:00 – 16:00, אין אספקת מוצרים בשעות הערב. במקרים חריגים יתכן וישתנו שעות אלו, שעת המשלוח הסופית תקבע במועד אספקת המוצר ישירות מול הלקוח.

26. באיסוף עצמי של המוצרים מהספק או ממחסני החברה לא תהא אחריות על שבר ו/או פגם.

27. במידה ולספקים ו\או לחברות המשלוחים אין אפשרות לבצע את המשלוח לביתו של הלקוח, זאת מכל סיבה שהיא, רשאית החברה לבטל את הרכישה ו/או להציע ללקוח מקום חלופי לאיסוף המוצר.

28. במידה ובבניין אליו הוזמן המוצר אין מעלית ו/או המוצר לא יכול להיכנס לתוך המעלית, הלקוח ישא בעלות נוספת לכל קומה, כאשר המחיר משתנה בהתאם לגודלו של המוצר. החל מקומה שלישית ומעלה את התשלום ישלם הלקוח ישירות למובילים.

29. ללקוח שמורה האפשרות לאסוף את המוצר עצמאית ממחסני החברה ו/או ממחסני הספק, כפי שיקבע בתיאום טלפוני לאחר הרכישה, זאת ללא דמי משלוח. איסוף המוצר עצמאית יתבצע בתיאום מראש, בתוך 14 ימי עסקים מיום אישור ההזמנה. במקרה בו הלקוח בחר לאסוף את המוצר עצמאית ולא הגיע לקחת את המוצר במועד שנקבע, רשאית החברה לחייב את הלקוח בדמי אחסנה בסך 50 ₪ ליום ו/או לקבוע בכל עת כי הדבר יחשב כהודעת הלקוח בדבר ביטול עסקה.

30. אספקת המוצר תתבצע בתחומי הקו הירוק בלבד, מעבר לקו ולאזורים רחוקים (צפת וצפונה כולל רמת הגולן, ירוחם ודרומה וישובים סמוכים לגדר) ייתכן עיכוב נוסף באספקת המוצרים בתוספת של עד 21 ימי עסקים נוספים ובתוספת תשלום ורק בתיאום מראש. הוראה זו דומה לכל ישוב חריג, אז ייתכן שיידרש הלקוח לתוספת תשלום עבור המשלוח.

31. כל המשלוחים לערבה ודרומה יהיו בתוספת תשלום בהתאם למיקום.

32. ביטול עסקה מצד הלקוח ניתן לביצוע רק בכפוף ובהתאם לחוק הגנת הצרכן, תשמ”א-1981. הודעת ביטול תהא במשלוח פקס ו/או במייל. במקרה של ביטול לאחר שהמוצר כבר סופק, חלה חובת החזרת המוצר אל מחסני הספקים ע”י הרוכש.

33. אספקת המוצרים תהא בהתאם למועדים הנקובים בדף המכירה של המוצר הנרכש, למעט אם צויין מפורשות אחרת. הזמנה שנקלטה לאחר השעה 12:00 כאילו נקלטה ביום העסקים הבא. מניין ימי העסקים יחל ביום העסקים שלאחר היום בו בוצעה ההזמנה. למען הסר ספק, מודגש, זמני אספקה כוללים רק ימי עסקים (ימים א’-ה’) ולא כוללים ימי שישי, שבת, ערבי חג וימי חג וחול המועד נחשב לחצי יום עסקים.

34. רק אישור בדבר ביצוע הזמנה בדוא”ל של הלקוח הכולל את פרטי ההזמנה הרלוונטים (מס’ הזמנה, פרטי הזמנה, פרטי לקוח וכדומה) יהווה אישור על קליטת ההזמנה.

הגבלת אחריות:
35. במידה והלקוח קיבל מוצר פגום או לא קיבל את המוצר כלל, על הלקוח לפנות לשירות לקוחות של החברה, והם יטפלו בהזמנה עבורו מול הספק.

36. האחריות על כלל המוצרים המוצעים למכירה באתר, במידה וקיימת, לא תחול בכל מקרה של נזק פיזי למוצר ו/או שבר ו/או סימני רטיבות על המוצר.

37. כאמור, החברה אינה מוכרת ו/או מספקת את המוצרים המוצעים באתר. בדף מכירה של כל מוצר מופיעים תנאי הרכישה של המוצר כפי שנמסרו מהספקים. התמונות באתר נועדו להמחשה בלבד וייתכנו הבדלים בין התמונה לבין המוצר הנמכר. פרטי המפרט הטכני של המוצרים, תיאורם וכל מידע על המוצרים לרבות מחיר המחירון של המוצרים נמסרים על-ידי הספקים ובאחריותם. החברה לא מפקחת על המידע ונכונותו. האחריות למידע, טיבו ואמינותו מוטלת, אפוא, כולה על הספקים.

38. מובהר בזאת מפורשות, כי לשותפות אין יכולת להשפיע על מעשיהם ו/או מחדליהם של ספקים אלו ולפיכך, החברה ו/או מי מטעמה לא תישא באחריות כלשהי לכל נזק מכל סוג שהוא, בין ישיר, עקיף, תוצאתי או אחר, שייגרם למשתמשים ו/או למי מטעמם ו/או לכל צד ג’ שהוא, השימוש באתר ו/או כתוצאה ממעשה או מחדל של אחד הספקים. על הלקוח לפנות לשרות הלקוחות של האתר, וצוות האתר יעשה כל שביכולתו לטפל בכשל מול הספק.

39. א. החברה לא נושאת באחריות לכל נזק עקיף שייגרם למשתמש כתוצאה מכשל באספקת המוצר ו/או מכך שהמוצרים אשר סופקו היו פגומים ו/או מקולקלים ו/או בלתי תקינים, לרבות תקלות במערכת המחשבים ו\או המערכות הטלפונית ו\או בשל כל ארוע חריג במדינה ו\או שביתה ו\או גיוס מילואים מיוחד.

ב. החברה פועלת על מנת להבטיח את אספקת המוצרים. במקרה של כשלון תמורה, כאשר המוצרים אינם מסופקים לצרכן, תדאג מפעילת האתר להבטחת כספי הצרכנים ע”י ביטול העסקה והשבת כספם תוך 14 ימי עסקים.

 

ביטול עסקה:

40. ביטול עסקה ייעשה  תוך 14 ימים מקבלת המוצר, או מיום קבלת אישור על ביצוע העסקה לפי המאוחר בינהם ובכפוף לחוק הגנת הצרכן.

41. הודעה על ביטול תימסר בכתב להום נט בלבד, לכתובת: התעשייה 37, נשר או באמצעות מייל: support@h-net.co.il, או באמצעות כפתור ביטול עסקה יעודים הקיים באתר.

42. בעת ביטול עסקה שלא עקב פגם, בשל אי אספקת המוצר במועד שנקבע, או כל הפרה אחרת של החוזה, כספו של הצרכן יושב לו תוך 14 ימים מקבלת הודעת הביטול וזאת לאחר השבת המוצר במידה וסופק, למעט דמי ביטול בשיעור 5% או 100 ש”ח לפי הנמוך ביניהם, המוצר יוחזר על חשבון הצרכן.

43. במקרה של ביטול עסקה שלא עקב פגם, חלה על הלקוח החובה להשיב את המוצר אל מחסני הספק באופן עצמאי, אף אם נשא בעלויות המשלוח בעת ביצוע הרכישה.

44. במקרה והלקוח בוחר להחזיר את המוצר ע”י חברת השלחיות ולא באופן עצמאי וזאת לאחר שהמוצר יצא לאספקה ממחסני הספק וגם אם בדרכו ללקוח ועדיין לא סופק, ישא הלקוח בעלות המשלוח חזרה וזאת בנוסף לעלות המשלוח המקורית.

45. במידה והמוצר יוחזר ללא אריזתו המקורית או כל מצב אחר שיפחית מערכו של המוצר, תהיה לחברה זכות לתבוע את יריד ערכו.

46. לחברה יש זכות לתבוע את הצרכן בשל ירידה בערך המוצר.

47. בעת ביטול עסקה עקב פגם או כל הפרה אחרת של החוזה, לא ייגבו דמי ביטול, כספו של הצרכן יושב לו תוך 14 ימים מקבלת הודעת הביטול, המוצר יוחזר על חשבון החברה.

48. לא ניתן לבטל רכישה של טובין פסידין, מוצרים שיוצרו במיוחד עבור הצרכן, מוצרים הניתנים להקלטה, העתקה או שכפול שהצרכן פתח את אריזתם המקורית, ריהוט שהורכב בבית הצרכן.

49. בכל מקרה של ביטול עסקה ע”י הלקוח, נדרש הלקוח להחזיר את המוצר חדש באריזתו המקורית ללא שנפתח, שלם ו/או ללא פגם ו/או קלקול מכל מין וסוג שהוא.

50. יודגש כי החברה איננה אחראית בשום אופן ובשום תנאי להתקנה אשר התבצעה באופן עצמאי ע”י הצרכן או מי מטעמו.

 

קניין רוחני:
51. ידוע למשתמשים כי הבעלות על כל זכות קניין רוחני ו/או זכות יוצרים לעניין האתר לרבות המוניטין בקשר אליו, שייך באופן בלעדי לחברה.

52. ידוע למשתמשים כי היה ויעלו תמונה לרשת חברתית כלשהי ויתייגו בתמונה את עמוד הפייסבוק הרשמי של החברה הם מוותרים בזאת על זכויות היוצרים שלהם בתמונה ומאשרים לחברה לעשות בתמונה כל שימוש שנראה לשותפות לנכון.

סמכות שיפוט:
53. סמכות השיפוט הייחודית בכל סכסוך הנוגע לתקנון זה ו/או נובע ממנו תהא נתונה לבתי המשפט המוסמכים בחיפה בלבד.

עגלת קניות
דברו איתנו
צריכים עזרה?
לצ'אט עם נציג >>
04-6020-123